قیمت گچ ساختمانی - قیمت گچ سمنان درب کارخانه

قیمت گچ ساختمانی - قیمت گچ سمنان درب کارخانه

قیمت گچ سمنان قیمت گچ ساختمانی گچ ساختمانی دوسرنده سمنان،شماره تماس گچ سمنان، دفتر فروش کارخانه گچ سمنان، گچ سفید کاری سمنان، گچ خاک سمنان، گچ سیوا، گچ ساتن، گچ گیپتون ، گچ میکرونیزه
قیمت گچ ساختمانی - قیمت گچ سمنان درب کارخانه

قیمت گچ ساختمانی - قیمت گچ سمنان درب کارخانه

قیمت گچ سمنان قیمت گچ ساختمانی گچ ساختمانی دوسرنده سمنان،شماره تماس گچ سمنان، دفتر فروش کارخانه گچ سمنان، گچ سفید کاری سمنان، گچ خاک سمنان، گچ سیوا، گچ ساتن، گچ گیپتون ، گچ میکرونیزه

گچ سوپر دوسرنده سمنان - 30 کیلویی

سوپر گچ 30 کیلویی سمنان


این گچ، مرغوبترین گچ تولیدی در دسته تولیدات گچهای معمولی ساختمانی، در گروه کارخانجات گچ سمنان میباشد.

به دلیل جداسازی خاک گچ معدن و استفاده از سنگ گچ خالص با درصد خلوص 98.5% در تولید این محصول، این گچ از مرغوبیت بالایی برخوردار میباشد، همچنین آسیاب های خط تولید ای محصول بسیار قوی بوده که عملاً امکان وجود هرگونه ناخالصی یا در اصطلاح درشته بار در محصول را به صفر میرساند. به همین دلیل استفاده از این گچ بسیار مغرون به صرفه میباشد، چرا که علاوه بر مصرف بطور کامل تمامی 30 کیلوگرم گچ موجود، میزان پوشش دهی آن نیز بسیار بیشتر از انواع گچهای دیگر میباشد.

این گچ از دسته محصولات بدون نیاز به الک بوده که همین امر نیز صرفه جویی زیادی در زمان اجرای عملیات گچ کاری (سفیدکاری) به همراه خواهد داشت که در پروژه های انبوه سازی مسئله ای بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است.


برای تهیه سوپر گچ بدون نیاز به الک سمنان با واحد فروش تماس بگیرید.

semnangach.ir


چگالی گچ - وزن مخصوص گچ

چگالی گچ - جرم مولکولی گچ


گچ ساختمانی خام دارای فرمول شیمیایی CaSO4 - 2H2O میباشد. جرم مولکولی سنگ گچ خام برابر با 172 با وزن مخصوص 2.32 بوده که پس از طی مراحل تولید فرمول شیمیایی زیر را بدست خواهد آورد.


CaSO4 - 0.5H2O + 1.5 H2O


با توجه به فرمول شیمیایی محصول نهایی، بدیهی است که در صنعت تولید گچ ساختمانی عملاً، هیچگونه عملیات شیمیایی در تولید رخ نداده و ماهیت محصول نهایی و مواد اولیه یکسان میباشند. این نکته بیانگر این مطلب میباشد که کیفیت گچ ساختمانی بستگی فراوانی به مواد اولیه مصرفی داشته، که شرکت گچ سمنان، با انتخاب بهترین سنگ گچ های موجود در معادن خود، همواره سعی بر آن داشته که محصول تولیدی این شرکت از بالاترین درجه کیفی برخوردار باشد.


جرم مولکولی        145 گرم بر سانتی متر مکعب

چگالی حجمی      0.97 گرم بر سانتی متر مکعب

گیرش اولیه           7 الی 12 دقیقه

گیرش ثانویه          حداکثر تا 25 دقیقه

آب تبلور                5 الی 6 درصد


دانلود آنالیز

semnangach.ir


گچ میکرونیزه سمنان

گچ میکرونیزه


یکی دیگر از محصولات جدید کارخانجات گچ سمنان، گچ میکرونیزه میباشد. این محصول به دلیل دانه بندی ریزتر نسبت به انواع گچ معمولی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که عموما برای انجام عملیات نهایی سفیدکاری جهت بدست آوردن سطحی بسیار مرغوب و یکدست مورد استفاده قرار میگیرد.

شرکت گچ سمنان، اولین تولید کننده این نوع گچ با روش کاملا صنعتی در این استان بوده و با توان تولید روزانه 200 تن آماده اراه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. لازم به تذکر است این محصول در بسته بندی های 25 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد.

semnangach.ir

گچ پاششی

گچ پاششی

از گچ پلیمری پاششی جهت انجام گچ کاری با دستگاه گچ پاش استفاده میشود.

سرعت گچ کاری تقریبا" سه برابر افزایش می یابد. گچ پاششی شامل تمام ویژگی های گچ سیوا دستی نیز می باشد. دستگاه های سیستم گچ پاششی قابلیت انجام گچ کاری فضایی به مساحت حداقل 250 تا حداکثر 400 متر مربع در یک دوره کاری هشت ساعته را دارا می باشد که این مقادیر با توجه به ظرفیت دستگاه گچ پاش قابل تغییر می باشد. استفاده از سیستم گچ کاری با استفاده از گچ پاششی علاوه بر صرفه جویی در وقت از هزینه های گزاف گچ کاری به روش سنتی جلوگیری کرده و دستمزد پرداختی در مقیاس یکسان را تا بیش از 65% کاهش می دهد 

از موارد استفاده گچ پاششی ساتن و گچ پاششی سیوا می توان به پوشش دهی سطوح ایجاد شده با صفحات روکش دار گچی(دیوارهای جداکننده گچی- سقفهای کاذب)، لایه نهایی سطوح پوشش شده با گچ سفید، گچ کاری سطوح بتی و ایجاد سطوح سیقلی جهت رنگ آمیزی ساختمان اشاره کرد 

میزان مصرف گچ پاششی ساتن و سیوا برای پوشش یک متر مربع سطح با ضخامت 2 میلیمتر ، تقریبا" 2.5 کیلوگرم می باشد 

یکی از مزایای ویژه گچ پاششی ساتن مخصوص روکار و گچ پاششی سیوا مخصوص گچ خاک گچ کاری روی دیوارهای سیمانی (دیوار بتی) می باشد که این نوع گچ را به عنوان گچ مخصوص استفاده روی دیوارهای بتنی معرفی می کند 

گچ پاششی محصولی منحصر به فرد با کارایی بالا و حداکثر استفاده و حداقل دور ریز می باشد. این گچ که یکی از جدید ترین تولیدات کارخانه گچ سمنان است نوعی ملات بدون هیچ گونه افزودنی خاص است که با بهره گیری از جدید ترین روش های تولید گچ در جهان فراوری شده است. ساختار گچ پاششی به خاطر نوع فرآیند تولید باعث می شود این گچ بسیار سبک، دارای مقاومت بالا در رطوبت، دمای اجرای متغیر با بازه 5 الی 35 درجه سانتی گراد، عایق صوتی و حرارتی و دارای بسیاری مزایای دیگر باشد.

دانه بندی بسیار ریز گچ پاششی موجب می گردد سطح سطح کار پس از اجرا بسیار صیقلی و یک دست گردد. از این رو این نوع ملات برای پروژه هایی که کیفیت، هزینه و زمان اجرا دارای اهمیت است بسیار مناسب بوده و بهترین بهره وری را به همراه دارد.

روش کار با گچ پاششی

به ازا هر ده کیلو گرم ملات خشک (گچ پاششی) مقدار 5.5 یا 6 لیتر آب (بسته به شرایط آب و هوایی) مخلوط می گردد. سطح زیر کار باید از هر گونه مواد چرب، رنگ و گرد و غبار عاری باشد. برای دست یابی به بهترین نتیجه بهتر است سطح زیر کار با آب مرطوب گردد.

سپس با دستگاه مخصوص پاشش این ملات را بر روی سطح مورد نظر می پاشند.از زمان ترکیب و ساخت ملات تا پاشش حدود 120 دقیقه زمان داریم. گیرش نهایی گچ حدود 180 دقیقه به طول خواهد انجامید.

از خشک کردن سریع گچ با وسایل حرارتی شدیدا اجتناب گردد . حتی در مناطقی که وزش باد به طور مستمر وجود دارد و باعث زود خشک شدن گچ می شود توصیه می گردد از سایر محصولات استفاده شود.

این محصول حدودا یک هفته پس از اجرا قابل بهره برداری است. میزان گچ مصرفی برای هر متر مربع با ضخامت تقریبی یک سانتی متر معادل 10 کیلو گرم می باشد.

semnangach.ir

گچ ساتن

گچ ساتن مخصوص سفید کاری و پرداخت - گچ صادراتی

گچ سبک دستی

گچ ساتن که دارای ویژگی های خاص و ویژه ای از جمله گیرش بالا می باشد، به همین دلیل، این محصول، سهم عمده ای از صادرات به کشورهای همجوار را به خود اختصاص داده است. قابل توجه است که این محصول با استقبال بسیار گسترده در کشورهای آسیای میانه مواجه شده، و فرصت مناسبی را برای شرکت های بازرگانی و صادرکنندگان محترم، جهت صادرات این محصول به بازارهای آسیای میانه فراهم آورده است. این محصول به دلیل ویژگی های خاصی همچون دیرگیر بوده (گیراش اولیه حدود 85 دقیقه و گیرایش ثانویه بین 180 الی 220 دقیقه)، مقاومت در برابر رطوبت و قابل شستشو بوده، قابلیت ضد حریق، مقاومت فشاری و تنشی بالاتر نسبت به انواع گچ معمولی و ... از جمله به روز ترین محصولات در صنعت گچ دنیا به شمار می رود که شرکت گچ سمنان از سال 1391 افتخار تولید این محصول را برای اولین بار در منطقه به خود اختصاص داد. 

شایان توجه است، محصول تولیدی این شرکت از لحاظ کیفی دارای استانداردهای ملی ایران و ایزو 9001 - 2008 می باشد. همچنین آزمایشگاه کنترل کیفیت محصول، به صورت روزانه با نمونه برداری از خط تولید، کاملا کیفیت محصول را مورد بررسی قرار میدهد.

این محصول در بسته بندی های 30 کیلوگرمی با توزین دقیق و الکترونیکی و در کیسه های مخصوص ضد رطوبت (لمینت) در بازار عرضه گردیده و همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه اطلاعات مربوط به قیمت گچ ساتن و ثبت سفارشات شما مصرف کنندگان و بازرگانان گرامی میباشند.


کاتالوگ



semnangach.ir

Saten Perdah Alci